O‘QUV JARAYONINI RAQAMLASHTIRISHDA MOBIL TA’LIMNING IJTIMOIY-IQTISODIY AFZALLIKLARI

O‘QUV JARAYONINI RAQAMLASHTIRISHDA MOBIL TA’LIMNING IJTIMOIY-IQTISODIY AFZALLIKLARI

Авторы

  • Nurmuxammad Nursaidov TDIU

Ключевые слова:

mobil ta'lim, raqamlashtirish, ijtimoiy afzalliklar, iqtisodiy afzalliklar, ta'lim texnologiyalari, shaxsiylashtirilgan ta'lim, ta'lim xarajatlarini kamaytirish, o‘qish vaqtini boshqarish, iqtisodiyotni rag‘batlantirish, ta'limning qamrovi.

Аннотация

Mazkur maqola mobil ta'limning zamonaviy o‘quv muhitida qanday ijtimoiy va iqtisodiy afzalliklar yaratishini o‘rganadi. Maqolada mobil ta'lim platformalarining turli geografik va ijtimoiy sharoitlarda ta'lim olish imkoniyatlarini kengaytirish, ta'lim xarajatlarini kamaytirish, ta'lim jarayonini shaxsiylashtirish, o‘qish vaqtlarini boshqarish, va iqtisodiyotni rag'batlantirish kabi asosiy jihatlariga e'tibor qaratiladi. Mobil ta'lim texnologiyalarining ta'lim tizimini qanday qilib yanada samarali va inkluziv qilishga yordam berishi hamda mamlakatning raqobatbardoshligini oshirishdagi roli tahlil qilinadi.

Биография автора

Nurmuxammad Nursaidov, TDIU

Toshkent  davlat  iqtisodiyot  universiteti “Raqamli iqtisodiyot va axborot texnologiyalari” kafedrasi tayanch doktoranti

Загрузки

Опубликован

2024-03-30

Как цитировать

Nursaidov, N. (2024). O‘QUV JARAYONINI RAQAMLASHTIRISHDA MOBIL TA’LIMNING IJTIMOIY-IQTISODIY AFZALLIKLARI. Raqamli Iqtisodiyot Va Axborot Texnologiyalari, 4(1), 120–129. Retrieved from https://dgeconomy.tsue.uz/index.php/dgeco/article/view/147

Выпуск

Раздел

Raqamli iqtisodiyot va axborot texnologiyalari
Loading...