TA’MINOT ZANJIRIDA CRM TIZIMIDAN FOYDALANISHNING AFZALLIKLARI

TA’MINOT ZANJIRIDA CRM TIZIMIDAN FOYDALANISHNING AFZALLIKLARI

Авторы

  • Abduxakim Yuldashev TDIU
  • Mahliyo Odilxo‘jayeva TDIU

Ключевые слова:

ta’minot zanjiri, CRM tizimi, xom-ashyo zaxirasi, marketing, SCM

Аннотация

Ushbu maqola CRM (Customer Relationship Management) tizimidan foydalanib taʼminot zanjirini samaradorligini oshirish, ishlab chiqarish quvvatlaridan samarali foydalanish, xom-ashyo zaxiralaridan samarali foydalanish masalalarir tadqiq qilingan.

Биографии авторов

Abduxakim Yuldashev, TDIU

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti, Biznes boshqaruvi kafedrasi dotsenti

Mahliyo Odilxo‘jayeva, TDIU

TDIU 2-kurs MBA-01 guruhi magistranti

Библиографические ссылки

Вертоградов, В. Как оценить эффективность внедрения CRM-систем. Другой взгляд / Коммерческий директор. — 2018. — 176 с.

Кинзябулатов, Р. Х. CRM. Подробно и по делу: 1-ая редакция. — 2019. — 170 с.

Рязанцев, А. CRM-система. Порядок в продажах за 6 недель. — М.: 1000 бестселлеров, 2019. — 200 с.

Секерин, В. Д. Инновационный маркетинг: учебник. — Москва: ИНФРА-М, 2020. — 237 с.

Хапсироков, М. К. Сущность и назначение CRM-технологий / Текст научной статьи. — 2018. — 97 с.

Черкашин, П. Стратегия управления взаимоотношениями с клиентами (CRM). — Москва: РГГУ, 2018. — 376 с.

https://www.mckinsey.com/.

Deloitte CRM Trends.

Salesforce Annual Reports.

Statista CRM Market Growth.

stat.uz.

Gartner CRM Research.

Загрузки

Опубликован

2024-12-30

Как цитировать

Yuldashev, A., & Odilxo‘jayeva, M. (2024). TA’MINOT ZANJIRIDA CRM TIZIMIDAN FOYDALANISHNING AFZALLIKLARI. Raqamli Iqtisodiyot Va Axborot Texnologiyalari, 4(4), 20–25. Retrieved from https://dgeconomy.tsue.uz/index.php/dgeco/article/view/272

Выпуск

Раздел

Raqamli iqtisodiyot va axborot texnologiyalari
Loading...