TA’MINOT ZANJIRIDA CRM TIZIMIDAN FOYDALANISHNING AFZALLIKLARI
Ключевые слова:
ta’minot zanjiri, CRM tizimi, xom-ashyo zaxirasi, marketing, SCMАннотация
Ushbu maqola CRM (Customer Relationship Management) tizimidan foydalanib taʼminot zanjirini samaradorligini oshirish, ishlab chiqarish quvvatlaridan samarali foydalanish, xom-ashyo zaxiralaridan samarali foydalanish masalalarir tadqiq qilingan.
Библиографические ссылки
Вертоградов, В. Как оценить эффективность внедрения CRM-систем. Другой взгляд / Коммерческий директор. — 2018. — 176 с.
Кинзябулатов, Р. Х. CRM. Подробно и по делу: 1-ая редакция. — 2019. — 170 с.
Рязанцев, А. CRM-система. Порядок в продажах за 6 недель. — М.: 1000 бестселлеров, 2019. — 200 с.
Секерин, В. Д. Инновационный маркетинг: учебник. — Москва: ИНФРА-М, 2020. — 237 с.
Хапсироков, М. К. Сущность и назначение CRM-технологий / Текст научной статьи. — 2018. — 97 с.
Черкашин, П. Стратегия управления взаимоотношениями с клиентами (CRM). — Москва: РГГУ, 2018. — 376 с.
Deloitte CRM Trends.
Salesforce Annual Reports.
Statista CRM Market Growth.
stat.uz.
Gartner CRM Research.