MEHMONXONA BIZNESIDA CRM TIZIM XIZMATLARINI LOYIHALASH
Ключевые слова:
CRM, mehmonhona biznesi, funksiya, kompaniya, loyihalash jarayoni, texnologiya, turizm, interaktiv boshqaruv, ma’lumotlarni tahliliАннотация
CRM (inglizcha: Customer Relationship Management) bu xaridor aloqalari boshqaruvi. Rivojlangan mamlakatlarda keng qo‘llaniladi. Har bir firma, korxona o‘z xaridorlari bilan doimiy aloqa saqlab qolish uchun kerakli ishlarni amalga oshiradi. CRM – bu shunday qulay vositaki, mijozlar yoki hamkorlar bilan aloqa ma’lumotlarini saqlashga, sotish imkoniyatlarini aniqlashga, xizmat ko‘rsatishdagi muammolarni aniqlashga va marketing kompaniyalarini boshqarishga imkon beradi. Ushbu maqolada mehmonxona biznesida CRM tizimini xizmatlarni loyihalashtirish xususida so‘z yuritildi.
Библиографические ссылки
Makhmudov S. Marketingda mijozlar bilan o‘zaro aloqalarni boshqarish. Toshkent. 2022.
B. Isomov. Mehmonxona xo‘jaligi faoliyati tahlili. Buxoro. 2021.
Abduhalilova L. Marketing tadqiqotlari. Toshkent. 2019.
Salvador S. Sayohat uchun marketing. https://www.amara-marketing.com/travel-blog.
Bekmurodov A.Sh., Karriyeva Ya.K., Ne’matov I.U., Nabiyev D.H., Kattayev N.T. Xorijiy investitsiyalar. O‘quv qo‘llanma. –T.:Iqtisodiyot, 2010.-166 b.
Басовский Л.Е. Экономический анализ (Комплексный экономический анализ хозяйственной деятельности): Учебное пособие / Л.Е. Басовский, А.М. Лунева, Е.Н. Басовская и др. — М.: Инфра-М, 2018. — 479 c. 7. Басовский, Л.Е. Комплексный экономический анализ хозяйственной деятельности: Учебное пособие / Л.Е. Басовский, Е.Н. Басовская и др. —М.: Инфра-М, 2018. — 544 c.
Бачурин А. А. Анализ производственно-хозяйственной деятельности автотранспортных организаций — М.: Юрайт, 2020. — 297 c. 9. Бузырев В.В. Анализ и диагностика финансово-хозяйственной деятельности строительного предприятия / В.В. Бузырев; под ред. И.П. Нужина, Ю.Б. Скуридина. — М.: КноРус, 2019. — 448 c.