RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR YORDAMIDA TA’LIM TIZIMINI MONITORING QILISH
Ключевые слова:
shaxsiylashtirilgan ta’lim, sun’iy intellekt, virtual reallik, buyumlar interneti, katta ma’lumotlar, gibrid ta’lim platformalari, ta’limni boshqarish tizimiАннотация
Zamonaviy ta’lim tizimida raqamli texnologiyalarning roli tobora ortib bormoqda. Ta’lim jarayonlarini monitoring qilish uchun sun’iy intellekt (AI) va katta ma’lumotlar (Big Data) texnologiyalarining qoʻllanilishi bu sohada sezilarli yutuqlarga erishishga yordam beradi. Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar yordamida ta’lim tizimini monitoring qilishning afzalliklari, qoʻllanilishi va iqtisodiy samaradorligi haqida soʻz boradi.
Библиографические ссылки
Bond, M.; Buntins, K.; Bedenlier, S.; Zawacki-Richter, O.; Kerres, M. Mapping Research in Student Engagement and Educational Technology in Higher Education: A Systematic Evidence Map. Int. J. Educ. Technol. High. Educ. 2020, 17, 2. [Google Scholar] [CrossRef]
Guan, C.; Mou, J.; Jiang, Z. Artificial Intelligence Innovation in Education: A Twenty-Year Data-Driven Historical Analysis. Int. J. Innov. Stud. 2020, 4, 134–147. [Google Scholar] [CrossRef]
Usmonov Botir: "Higher Education in Uzbekistan: Transition to Digital Learning" (2024)
Nursaidov, N. (2023). UNIVERSITETDA MOBIL TA’LIMDAN FOYDALANISHNING OʻZIGA XOS XUSUSIYATLARI. Raqamli Iqtisodiyot Va Axborot Texnologiyalari, 3(1), 52–59. Retrieved from https://dgeconomy.tsue.uz/index.php/dgeco/article/view/197
https://newatlas.com/china-ai-education-schools-facial-recognition/54786/
https://www.nesta.org.uk/report/the-future-of-the-classroom/