СПОРТ МАРКЕТИНГИНИНГ ЗАМОНАВИЙ ТЕНДЕНЦИЯЛАРИ
Ключевые слова:
спорт маркетинги, рақамлаштириш, спорт саноати, рақамли технологиялар, спортдаги маркетинг, спортда маркетинг стратегиялари, маркетингнинг замонавий тенденциялари, спорт маҳсулотиАннотация
Мақолада спорт маркетингини ривожланиш тенденциялари муҳокама қилинган, спорт маркетинги, спорт саноати ва унинг таркибий қисмларининг мазмуни, спортда рақамли технологиялардан фойдаланиш, спорт мусобақалари пайтида уларнинг ривожланиш истиқболлари таҳлил қилинган. Методологик ёндошувларга таянган ҳолда ривожланган хорижий давлатлар тажрибаси асосида мамлакатимиз спорт соҳасида фаолият олиб бораётган ташкилотларга рақамли маркетингни татбиқ этиш юзасидан амалий янгиликлар ва хулосалар келтирилган.
Библиографические ссылки
Явленин И. Спортивный маркетинг. [Электронный ресурс] URL: http://www. marketing.spb.ru/lib-special/branch/sport.htm.
Особенности маркетинга в спорте: учеб. пособие / Д.А.Обожина; М-во образования и науки Рос.Федерации, Урал. федер. ун-т. — Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 2017. - 75 с.
Маркетинг спорта / под ред. Дж. Бича и С.Чедвика; пер. с англ. – 4-е изд. - М.: Альпина Паблишерз, 2017. - 706 с.
Dobson S., Goddard J. The Economics of Football. Cambridge University Press, 2001.
Галкин В.В. Экономика спорта и спортивный бизнес / В.В.Галкин. – Москва : Кнорус, 2016. – 320 с.
Маркетинг в физической культуре и спорте. Составитель: к.э.н., доц. Ангелова О.Ю. Учебно-методическое пособие. - Новгород: Нижегородский государственный университет, 2014 г. - 86 с.
Ювко А.А. Стратегия развития спортивного маркетинга в современных условиях. Диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук (Специальность 08.00.05 - Экономика и управление народным хозяйством (по отраслям сферы деятельности, в т.ч.: маркетинг)). – Д.: 2020. - 180 с.
Малыгин А.В. Введение в спортивный маркетинг. Вестник Российского международного олимпийского университета, 2012. - № 1 (2), - С. 32-46.
Галкин В.В. Экономика спорта и спортивный бизнес: учебное пособие. – М.: КНОРУС, 2006. - 320 с.
Степанова О.Н. Концепция маркетинга в сфере физической культуры и спорта / О.Н.Степанова // Маркетинг. – 2017. – № 6. – С. 75.
Марченко В.Н. Тенденции развития олимпийского маркетинга. / В.Н.Марченко, А.В.Нияскина, В.Р.Шилова // Молодой ученый. – 2014. – № 8. – С. 532–534.
Барышников К.С. Интернет-маркетинг - новый инструмент бизнеса / К.С.Барышников // Пути повышения эффективности управленческой деятельности органов государственной власти в контексте социально-экономического развития территорий: матер. III Междунар. науч.-практ. конф., 6-7 июнья 2019 г. – Донецк: ДонАУиГС, 2019. – С.14-16.