O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI TA’LIM SOHASIDA INKLYUZIV TA’LIMNI RAQAMLASHTIRISHNING IJOBIY JIHATLARI VA MAVJUD MUAMMOLAR
Ключевые слова:
raqamli texnologiyalar, inklyuziv ta’lim, interaktiv dasturlar, ta’lim tizimi, ta’limni rivojlantirishАннотация
Ushbu maqolada O‘zbekiston Respublikasi ta’lim sohasida inklyuziv ta’limni raqamlashtirishning ijobiy jihatlari va mavjud muammolarini tahlil qilingan. Unda inklyuziv ta’limni rivojlantirishda raqamli texnologiyalarning roli, imkoniyatlari va afzalliklari, shuningdek, raqamlashtirish jarayonida duch kelinayotgan to‘siqlar va ularni bartaraf etish yo‘llari ko‘rib chiqiladi
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 2-iyuldagi PQ-4792-sonli qarori.
O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim vazirligining 2021-yildagi 2021-2025 yilgacha inklyuziv ta'limni rivojlantirishga doir Dasturi.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 7-iyundagi PQ-5029-sonli farmoni.
Akramova, F. A. (2021). Inklyuziv ta’limning O‘zbekistonda joriy etilishidagi muammolar va yechimlari. Innovatsion pedagogika.
Abdullayeva, N. (2022). Raqamli texnologiyalarning inklyuziv ta’limdagi roli. Zamonaviy ta’lim.
Xodjayev, B. X., & Eshpulatov, Sh. U. (2020). Inklyuziv ta’lim: Nazariy asoslar va amaliy tajriba. Toshkent: Fan va texnologiyalar nashriyoti.
Tursunova, G. (2019). Maxsus ehtiyojli bolalarni o‘qitishda raqamli resurslardan foydalanish metodikasi. Dissertatsiya, Toshkent.
Nilholm, C. (2006). Special education, inclusion and democracy. European Journal of Special Needs Education.
Florian, L. (2014). What counts as evidence of inclusive education?. European Journal of Special Needs Education.
UNESCO. (2009). Policy Guidelines on Inclusion in Education. Paris: UNESCO.
Internet resurslari:
Norma.uz-Axborot huquqiy portali: [https://www.norma.uz/oz/qonunchilikda_yangi/bolalar_uchun_inklyuziv_talim_qanday_tashkil_etiladi]
Lex.uz – O‘zbekiston Respublikasi qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi: [https://lex.uz/uz/docs/-5679836?ONDATE=11.12.2024%2000]