МОБИЛ ТАЪЛИМДАН РАҚАМЛАШТИРИЛГАН ПЕДАГОГИКАГА
Ключевые слова:
Мобил таълим, мобил технологиялар, мобил телефонлар, планшет компьютерлар, электрон китоб, мултимедиа имкониятлари, ИнтернетАннотация
Ушбу мақолада сайёрамиздаги энг кенг тарқалган интерактив АКТ қурилмаси – мобил телефонлардан ўқиш, таълим бериш жараёнида қўллашни маъқуллаган ЮНЕСКО тавсиялари шарҳланган.
Библиографические ссылки
www.unesco.org/open-access/terms-use-ccbyncnd-rus.
http://www.teachthought.com/technology/12-principles-of-mobile-learning).
Файн М.Б. Мобильное образование как основная форма построения инклюзивного образовательного пространства в университете // Современные научные исследования и инновации. 2014. № 9. Ч. 2 [Электронный ресурс]. URL: http://web.snauka.ru/issues/2014/09/ 38408 (дата обращения: 03.03.2021).
Загрузки
Опубликован
2021-09-30
Как цитировать
Абидов , А., & Нурсаидов , Н. (2021). МОБИЛ ТАЪЛИМДАН РАҚАМЛАШТИРИЛГАН ПЕДАГОГИКАГА. Raqamli Iqtisodiyot Va Axborot Texnologiyalari, 1(3), 24–27. Retrieved from https://dgeconomy.tsue.uz/index.php/dgeco/article/view/33
Выпуск
Раздел
III. Raqamli iqtisodiyot uchun kadrlar masalasi