TADBIRKORLIK SUBYEKTLARI EKSPORTINI RIVOJLANTIRISHDA RAQAMLI PLATFORMALARDAN FOYDALANISHNING MAZMUN-MOHIYATI
Ключевые слова:
raqamli platforma, raqamli iqtisodiyot, eksport faoliyati, onlayn taqvim, yagona mijozlar bazasi, axborotlarga avtomatlashtirilgan tizimda ishlov berish, ikkinchi darajali domen, elektron hukumat, xalqaro standart, raqamli iqtisodiyot infratuzilmasi, raqamli platformalarning funksional rivojlanish darajasi, xalqaro bozorlardagi raqobat, raqobatbardosh mahsulot ishlab chiqarishАннотация
Maqolada tadbirkorlik faoliyati eksportini rivojlantirishda raqamli platformalardan foydalanishning mazmun mohiyati iqtisodiy jihatdan tahlil qilinib tadbirkorlik subyektlari tomonidan ishlab chiqarilayotgan mahsulotlar hajmi va turlari, xalqaro bozorlardagi raqobat, tadbirkorlik subyektlari tomonidan eksport bo‘yicha axborotlarga avtomatlashtirilgan tizimda ishlov berish haqidagi ma’lumotlarning yagona bazasini yaratish, raqamli platformalarning funksional rivojlanish darajasi, shuningdek, tadbirkorlik va innovatsion sohadagi istiqbolli loyihalarni moliyalashtirish mexanizmlarini rivojlantirish bo‘yicha batafsil yoritlgan.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Raqamli O‘zbekiston — 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risidagi PF-6079-son Farmoni 2020-yil 5-oktabr.
Кантильон, Р. Опыт о природе коммерции: общие вопросы / Москва : Издательство Института Гайдара; Санкт-Петербург:Центр экономической культуры, 2024. - 464 с.
Сэй, Ж. Б. Трактат по политической экономии / – Москва : Директ-Медиа, 2007.–67 с.
Савченко В. Феномены предпринимателства. Рос., Экон, журнал. 1995. № 9, 46-б.
Шамхалов Ф. Рол предпринимателя в рыночной экономической системе. М.: Маркетинг.1997. № 3-. с.95.
Маршалл А. Принципы экономической науки. Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1993. Т. 1, с-377
Вебер М. Протестантская этика и дух капитализма. Пер. с немецкого. –М.: Прогресс, 1990, -с.85.
Хизрич Р., Питерс М. Предпринимательство. Вып.1. –М., 1991, -с.20.
Друкер П.Рынок: как выйти в дилеры.Практика и принципы.–М.:1992.с. 1998.
Хоскинг А.Курс предпринимательства. –М., 1993, -с.28
Карлов Б. Деловая стратегия: концепция, содержание, символы. Пер. с англ. –М.: 1992, -с.176
G‘ulomov S.S. Tadbirkorlik va kichik biznes. –T.:1998. -32-b.
O‘lmasov A., Sharifxo‘jaev M. Iqtisodiyot nazariyasi–T.: Mehnat.1995.192-b.-
Abdullaev Yo., Karimov F. Kichik biznes va tadbirkorlik asoslari. –T.: “Mehnat”.2000.-9-b
O‘zbekiston Respublikasining “Tadbirkorlik faoliyati erkinligining kafolatlari to‘g‘risida”gi Qonuni. 3-modda. -T.: 2000 y.
Mirziyoev Sh.M Oliy Majlisga Murojaatnomasi 2017 yil 22 dekabr.
O‘zbek tilining izohli lug‘ati. –M.: “Rus tili”, 1981, 106-bet.
Tapscott Don. The Digital Economy: Promise and Peril in the Age of Networked Intelligence, 1996;
Кастелс М. Информационная эпоха: экономика, общество и култура. -М., ГУ ВШЭ, 2000.
Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari izohli lug‘ati -Toshkent 2010.
B2B trade online: platforms, tools, features [Электронный ресурс] ttps://www.exportcenter.ru/upload/docs/ Handbook_B2B.pdf